Vil du lære værktøjerne til at skabe mere overskud i din hverdag og finde din indre ro og balance?

Kender du det, at du ikke rigtig er til stede? At tankerne konstant trækker dig rundt i bekymringer, i det som skete i går og det som du skal nå i morgen? At din indre kritiker har travlt med at kommentere alting?
Vil du være bedre til at være til stede i nuet? Vil du være bedre til at være opmærksom på dig selv og lytte til dig selv? Vil du have mere overskud og glæde i din hverdag?

Så er dette grundkursus, baseret på mindfulness principperne, helt sikkert noget for dig.

Vi mødes 6 onsdage kl. 9.30 – 11.00 i min klinik
CC Hypnoterapi, Holbergsvej 13, Seest, 6000 Kolding.

Datoerne er:
25.11.15
2.12.15
9.12.15
16.12.15
6.1.16
13.1.16

Jeps, der er lige 2 ugers juleferie, men se dette som en god mulighed for selv at arbejde videre derhjemme og være mindfuld henover julen og nytåret – og så mødes vi to gange i januar måned.

OBS: Der kommer også et eftermiddag/aftenhold inden længe, er du interesseret i dette så send mig en mail på kontakt@cchypnoterapi.dk

På kurset vil du blive introduceret til mindfulness principperne, du får en forståelse for dine tanker og sindets natur og kommer mere til stede i at mærke din krop. Du vil i hver session blive guidet i en meditationsøvelse. Det er nemlig dine egne erkendelser og indsigt, der er i fokus – de 6 uger er din rejse. En rejse mod større ro, selvaccept, egenomsorg og rummelighed både overfor dig selv, men også overfor dine omgivelser.

Holdstørrelsen er maks. 7 personer.

Pris 975,- kr. inkl. moms
Prisen er for alle 6 sessioner, inkl. kaffe / the / vand og snack.

Tilmeld dig nu, det er først til mølle. Når jeg har registreret din tilmelding modtager du en bekræftelse på mail vedhæftet betalingsoplysninger.

Ved at praktisere mindfulness og mindfulness-meditation vil du opnå:
• At blive bedre til at prioritere
• At kunne tænke mere klart i pressede situationer
• Bedre søvn
• Større selvindsigt
• En bedre forståelse mellem dine tanker, dine følelser og dine handlinger og dermed bedre kontrol
• At blive i stand til at ændre den måde du tænker og føler om dine oplevelser
• Et roligere sind; ro i tanker og følelser
• Bedre dømmekraft, din intuition styrkes
• Træning i at være til stede i nuet på en ikke vurderende måde og uden at (for)dømme
• Forebygge bl.a. stress, depressioner, angst og fobier